29-07-2006, 07:28 PM
Quote: Voetbalzone schreef:
Ondanks dat Dirk Kuyt de training bij Feyenoord weer hervat heeft, is het nog lang niet zeker dat hij dit seizoen in De Kuip voetbalt. Volgens The Sun heeft ook Chelsea zich weer gemeld voor de Katwijkse aanvaller. Daarnaast blijft ook Liverpool een gegadigde om Kuyt in te lijven.
Bij Chelsea hebben de aanvallers Hernan Crespo en Didier Drogba in de media laten weten dat zij bij een goede aanbieding de club willen verlaten. Eerder deze zomer trok de Engelse landskampioen al Andrei Shevchenko en Salomon Kalou aan om dit gat op te vullen. Maar wellicht wordt het aanvalskoppel K2 bij Chelsea weer herenigd.
Gisteren speelde Kuyt voor het eerst weer mee in een oefenduel tegen AGOVV. Hij scoorde twee keer en liet weten dat hij met veel plezier bij Feyenoord speelt, maar nog geen duidelijkheid over zijn toekomst kan geven
Blijft een ongelovelijk arrogant rot ventje die Leonardo
Quote:NAC-aanvaller Leonardo is in opspraak geraakt bij NAC Breda. De razendsnelle Braziliaan heeft de trainer duidelijk gemaakt niet als linksbuiten gebruikt te willen worden, maar als spits. De trainer, Ernie Brandts, zal zich er niet zoveel van aan trekken.
"Als ik als linksbuiten moet blijven spelen dan ga ik weg. We hebben hier afspraken over en ik zou in de spits staan. Moet je kijken hoe ik gespeeld heb. Ik ben geen linksbuiten. Ik moet als spits opgesteld worden om goed te kunnen spelen. Als dat niet kan, dan ben ik weg," aldus Leonardo.
Het is niet de eerste keer dat Leonardo in opspraak komt. Bij Feyenoord werd hij gezien als het grootste talent van de jeugdopleiding, maar moest hij weg wegens zijn karakter. Trainer Ernie Brandts trekt zich niets van zijn uitlatingen aan.
"We zijn aan de linkerkant onderbezet. En dus speelt Leonardo links in plaats van in de spits. Het is heel simpel: ik bepaal. En Leonardo moet in dienst van het elftal spelen, hij moet niet zo'n issue maken van dat linksbuitenverhaal."
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]