30-07-2006, 02:18 PM
centre court Wrote:Bedoelde je met boem boem Theo dan Lucius? Kom op zeg, die gast heeft echt niet het niveau van een topclubbasisspeler. Leuke invaller en overal inzetbaar, that's it. Dan wordt het dus wel heel belangrijk om Timo te halen.Ad Wim Wrote:Maar hoe zeker is het dat Janssen komt?
Als ze die en Timo krijgen, moet ik toegeven dat ze een erg sterk middenveld hebben. Misschien wel het beste van de HCE. Maar zonder echt goede spits en met nog steeds een zwakke verdediging lukt het natuurlijk nog niet, al kunnen die middenvelders wel allemaal goed scoren. En Piet lijkt me toch echt te oud.
wie heeft 't over Janssen? Ik heb weleens gezegd dat ik hem heel graag zie komen, zeker ook omdat timoschuk ook geen linksmid is. die plek is na 't vertrek van paauwe helemaal niet bezet, al kunnen bosschaart en drenthe er wel spelen. daarom zie ik graag janssen komen, nog een jaar vitesse zal hem geen goed doen en heb 't gevoel dat hij een echte feyenoorder is. barreto zie ik niet zo zitten, met zo iemand krijg je geen band, hij schijnt daarnaast zeer duur te zijn. het allerbelangrijkste is in mijn ogen dat ze de Cler halen, betaal daar anders in godsnaam 5 miljoen voor. ben je wel 3 jaar van 't linksback probleem af, vind de cler erg goed maar az zal hem niet laten gaan. nu zal drenthe daar komen te spelen. niet verkeerd, als ie goed genoeg is is ie oud genoeg.
nogmaals ad, er zal een nieuwe spits komen als kuyt weggaat, Pierre is gehaald als supersub en zal dat ook dit seizoen blijven. goeie rol voor hem. vooralsnog ga ik ervan uit dat hij die rol dit jaar gewoon achter dirk kuyt gaat krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello