06-08-2006, 12:44 PM
Ad Wim Wrote:Maar ik moet je feliciteren. Ik kan je niet meer inhalen namelijk. Het heeft je niet tegen gezeten deze week, laat ik het daar maar op houden. En ik hoef me ook niet op jou te richten. Ik doe best goede zaken in het klassement. En dan te weten dat op dinsdagochtend bla bla bla :wink:
Het heeft me idd niet tegengezeten, maar volgens mij is dit de eerste week dat het echt allemaal meezit :wink:
Dus dat mag ook wel een keer.
En voor mannen als Clement en Mayer is bewust gekozen. Niet als opvullers. En Roddick is er bewust uitgelaten :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.