10-08-2006, 09:25 AM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:O oke, ik had me niet gerealiseerd dat het om deze exacte wissels ging. Maar ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee, dat jij het team aanpast van mijn grootste concurrentAd Wim Wrote:Youzhny en Hernych liggen er al uit en Berdych is al door. Als Tojo en Lee ook verliezen, en Hewitt dus wint, weet ik niet of het wel zulke goede wissels zijn...
Berdych 15
Hewitt 7
Totaal 22 punten
ToJo 15
Youzhny 7
Lee 10
Hernych 10
Sanguinetti 18
Totaal 60
Lijkt me duidelijk Ad :wink:
Het ging mij er om dat Sanguinetti erin zou staan....CC wist niet dat Nalbi er al uit lag. En aangezien hij Lee en Hernych ook niet had, moest ik Hewitt er wel uithalen. En mijn vertrouwen was groot in ToJo, dus sorry Ad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.