10-08-2006, 10:15 AM
Depor Wrote:1e helft was echt drama, voor Vermaelen die echt niets goed deed Heitinga speelde als een krant en Emmanuelson dat was ook huilen met de pet op. En dat niemand Maduro noemt valt me ook op, die ik de hele wedstrijd door bar en bar slecht.Maduro begon inderdaad dramatisch, maar maakte het enigszins goed in het laatste half uur waarin hij wel liet zien dat hij in de basis hoort.
2e helft was minder drama maar met name omdat die Denen er doorheen zaten.
Heitinga hoorde er gewoon met rood af te gaan en die 2-1 was alles behalve verdiend.
KJH top spits krijgt 2x een lucky bal en toch 2x raak, wel wat aanvallen gezien waarvan ik dacht dat het wel goed komt als ze een beetje ingespeeld raken op elkaar.
Nieuwe aankopen, Stam speelde degelijk niets meer niets minder, Perez speelde ongelovelijk slecht heeft geen goede bal gegeven, Gabri moet imo zijn draai nog vinden.
Ik vond Stam echt wel meer dan degelijk. Hij ving alle foutjes van Vermaelen op, schakelde zijn man keer op keer uit en verijdelde ook nog een paar kansen van de Denen.
Perez moet, zoals ik al zei, gewoon op het middenveld spelen in een redelijk vrije, aanvallende rol vanaf links. Gabri kan dan wel als controleur en Sneijder op rechts.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello