11-08-2006, 04:46 PM
Mr. T Wrote:buurs Wrote:Mr. T Wrote:Buurs, kun jij niet alvast wat opstellinkjes maken? Dan heb ik tenminste weer wat kans op een top 10 positie. Van weken als deze wordt ik niet echt vrolijk..
ik denk dat dit mijn laatste goede week is... :roll:
het houdt natuurlijk een keer op :wink:
Je hebt in ieder geval een meer dan ruime marge. Dat zie ik de nrs. 2 en 3 niet meer goedmaken. Het zou natuurlijk wel de goden verzoeken zijn je nu al tot winnaar uit te roepen :wink:
Vorig jaar stond ik 2 weken voor het einde zo'n 80 punten voor op de nummer 2....
Agassi en Nadal trokken zich terug voor de masters en ben 2e geworden

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.