11-08-2006, 08:05 PM
FC Petr Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Dat jij daar om moet lachen vind ik wederom een teken van je onnozelheid. Ik heb voor het gemak de twee wedstrijden tegen Feyenoord, eind april, maar even weggelaten, maar ook in die twee wedstrijden scoorde hij. Ruud heeft sinds eind april sowieso weinig gespeeld en de wedstrijden die hij speelde waren matig van zijn kant.
Zo reageert m'n meisje ook altijd als ze voelt dat ze aangevallen wordt.
Dat jij met termen wilt gooien......ach, getuigt van een stukje kwetsbaarheid, is niets mis mee, 't siert je zelfs. :wink:
Ik wil alleen maar laten zien dat je Man.United-Ajax niet met elkaar kunt vergelijken, daarnaast geldt ditzelfde natuurlijk voor Oranje in vergelijking met jong oranje.
K.J. heeft dan wel meer doelpunten gescoord, het treetje waar hij zich op bevindt zit alleen wat lager, en Ruud heeft veel minder speelminuten gemaakt.....snap ie?
Kwetsbaarheid? Ik wilde het je eigenlijk besparen, vanwege jouw kwetsbaarheid; daarom heb ik het weggehaald. En het verschil tussen de bank bij Manchester en de allerbeste zijn van de Nederlandse eredivisie is inderdaad enorm. En het verschil tussen Jong Oranje en het echte Oranje is dat Jong Oranje een heel goed toernooi heeft gespeeld tegen sterke tegenstanders en dat KJH daar ook de allerbeste was. Oranje daarentegen speelde een zeer matig toernooi, wist geen enkele keer te overtuigen, Ruud werd 3 keer gewisseld, de 4e keer niet opgesteld, hij mocht zelfs niet invallen en datzelfde Oranje ging door de achterdeur, vroegtijdig naar huis.
Maar als je het zo graag wilt lezen: Je onnozelheid en idolatie voor Ruud maken je blind voor de keiharde RECENTE cijfers. Wat Ruud daarvoor deed is allemaal heel leuk en aardig, maar daar kom je er niet meer mee. Moet je maar eens aan Patrick K. (die overigens precies even oud is als Ruud) vragen hoe dat werkt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!