13-08-2006, 11:41 PM
waf Wrote:djiez, dat je dit met droge ogen durft op te schrijven. werd je door hen in elkaar geslagen als jij niet ook voor ajakkes werd? en had je toevallig gen neven en nichten in doetichem of nijmegen? en waarom werden die neven van jou niet voor den bosch omdat jij hun neef was?
jij weet goed dat je als kind dat soort redenen hebt om fan van een club te worden..
Dat jij op je 5e al wist dat je fan van Feyenoord zou worden omdat je in R'dam (of omstreken) woonde omdat je ten alle tijden je local team "moet" supporten om als echte supporter gezien te worden. Of was je pa of broer toevallig ook voor Feyenoord en jij dus ook?
Quote:ik draai helemaal niets om en jij verdraait je eigen woorden. wat je nu schrijft is niet wat ik citeerde en waar ik op reageerde, nl: voor mij telt alleen het kampioenschap.
misschien dat het er onduidelijk stond, ok.. het is idd ook te interpreteren zoals jij deed. maar zo bedoelde ik het dus niet. vandaar de toelichting.
Quote:dit soort arrogante uitspraken past wellicht bij amsterdammers. jij bent geen amsterdammer, jij bent een provinciaal. als je echt weet wat clubliefde inhoudt weet je elke prijs te waarderen en voel je je nergens te groot voor.ok, jij je zin.
Yes, ons seizoen is nu al geslaagd aangezien we de JC Schaal gewonnen hebben... yeah woehoe zuipuuuuuh..
zo beter?
Quote:was je erbij vandaag?retorische vraag, gezien mijn afkeer tegen de JC schaal.
[edit]quote foutje aangepast