14-08-2006, 11:56 AM
waf Wrote:Ronnie D. Wrote:Hij vraagt zelf aan tool waarom hij niet voor een regioclub heeft gekozen omdat er zat in de buurt van Oss zitten en voor zichzelf geeft hij aan dat Feyenoord in ieder geval dichterbij was als de andere twee clubs in Rotterdam die betaald voetbal spelen.
Vertel mij dan eens waar ik een interpretatiefout maak?
Ik had vroeger een collega die zowat naast het Ajax stadion woonde en fan van PSV is, ondanks dat hij dat stadion nog nooit van dichtbij gezien had.
Keek enkel maar wedstrijden op tv. Is hij dan geen echte fan?
Wat is de definitie van een voetbalfan dan?
lees nou gewoon eers alles eens door voordat je reageert. je houdt toch zo van lezen?
ik vind hem geen echte supporter. van mij mag hij fan zijn, moet hij lekker zelf weten. maar hij hoeft mij niet te komen uitlachen als psvee van fainoid wint.
hoe het ook zij, ik geef tenminste een definitie en ik geef iig aan dat ik er over nagedacht heb. jij bent het uit de context aan het trekken en vervolgens flarden aan het weerspreken (en geeft de indruk dat je reageert zonder na te denken).
Ik ben gek op lezen, en dingen uit verband trekken blijkbaar :roll:
Je geeft jou verkapte definitie van wat een supporter of fan moet zijn en als hij daar niet aan voldoet is het een gloryhunter.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...