14-08-2006, 12:52 PM
Ik heb bijzonder veel respect voor de mensen die elke wedstrijd, jaar in jaar uit, in de Kuip zitten. JE bent jaren voor de gek gehouden, pakt nagenoeg geen prijs en wordt iedere maandag op je werk uitgelachen. Ondanks dit alles toch blijven gaan dwingt enorm veel respect af. Je bent dan een super supporter.
Heb Ajax vaak zien verliezen in de ArenA, dat doet zeer. TOch ga ik met veel plezier naar het stadion, ongeveer 10x per seizoen gemiddeld genomen.
Heb Liverpool ook regelmatig zien verliezen, thuis op Anfield, maar ook uit in Londen. Ondanks de verre reis en de hoge kosten blijf ik gewoon gaan. Blij toe, want de laatste jaren pakken ze gelukkig weer veel prijzen.
We ruled the '70 and '80.
Had a break in the '90.
But now we are back.
Heb Ajax vaak zien verliezen in de ArenA, dat doet zeer. TOch ga ik met veel plezier naar het stadion, ongeveer 10x per seizoen gemiddeld genomen.
Heb Liverpool ook regelmatig zien verliezen, thuis op Anfield, maar ook uit in Londen. Ondanks de verre reis en de hoge kosten blijf ik gewoon gaan. Blij toe, want de laatste jaren pakken ze gelukkig weer veel prijzen.
We ruled the '70 and '80.
Had a break in the '90.
But now we are back.