14-08-2006, 02:14 PM
Ronnie D. Wrote:waf Wrote:ik baseer helemaal niets, ik zet erbij dat ik dat vermoed (en dat heb ik er ook bijgezet dus daarom heb ik je gevraagd te lezen wat er al geschreven is)
Is gewoon lettergeneuk, want als jij een vermoeden hebt baseer je dat ergens op.
Quote:feyenoord was voor mij de meest dicht bijzijnde club. heb ik al gezegd. er viel overigens in de periode dat ik supporter werd weinig te juichen.
Voorwaarde om ergens supporter van te worden is voor jou dus wel regio/plaatsgebonden.
1. mijn vermoedens baseer ik ergens op ja, maar de reden waarvoor iemand iets kiest daar kan ik louter (hoezeer ook beredeneerd) gissen en dat kan ik dus nergens op baseren en daarom zet ik dat er ook bij.
2. jij bent echt blind. nee, dat is voor mij geen voorwaarde. heb ik al 100 keer geschreven. ik ga pas weer op je reageren als ik ook maar een beetje de indruk heb gekregen dat je hebt gelezen waar de discussie waar je je opeens in gemengd hebt over gaat.
bb Wrote:Wat een geleuter allemaal weer, laat iedereen toch zelf bepalen welke club zijn favoriete is en waarom. Ik heb er geen problemen mee dat bijvoorbeeld Waf een Feijenoordaanhanger is en dat Bredanaar een PSV-supporter is. Ik mag ze evengoed wel.
ik ook van jou. :wink: dat mag ook iedereen zelf bepalen. de meesten hier vind ik goed te pruimen. sommigen niet en ik bepaal zelf of reageer op de mensen of de teksten die ik niet mag. dat vind ik leuk. (want bv matador voelde zich zo aangesproken dat hij mij ignoret. :lol: )