19-08-2006, 12:16 AM
kuiper Wrote:buurs Wrote:centre court Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Haggeman zit al weken in de rats. Die stond een aantal weken geleden nog boven me, nu lijkt het compleet uit het zicht verdwenen. Verder vond ik het wel opmerkelijk dat ik na vorige week 4 plaatsen steeg naar nummer 16 ondanks dat ik Murray miste. Wel lekker natuurlijk, maar het zit heel dicht bij elkaar in mijn regionen.
Mailman en Kuiper zijn behoorlijk in de buurt gekomen, maar Kuiper laat het deze week afweten. Voor de rest zullen er niet heel erg grote verschillen zijn, behalve als Roddick oj Ljubicic het toernooi wint.
Mijn schuld :oops:
had ook niet verwacht dat Kuiper in de vorm waarin ie verkeerd zo'n team zou neerzetten. :razz:
:roll:
En daar komt bij dat ik per sms buurs nog wel even Ljubicic in mijn team heb laten zetten. Anders was de catastrofe niet te overzien geweest. :wink:
Nee, zonder gekheid, dit neem ik buurs uiteraard niet kwalijk. We hebben ondanks het afstandsverschil nog veel kunnen overleggen. Ik had notabene Sport1 in mijn huisje. Dus ik heb tussendoor best veel kunnen zien. Zelfsôs nachts na het pissen even een half uurtje tennis kijken.
Ik pak deze week meer punten dan jij, Kuiper :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.