05-01-2005, 05:22 PM
Ricochan Wrote:Ze hebben nu weer een paar nieuwe kneuzen binnengehaald, ben benieuwd...want ze staan echt op 1 qua miskopen tegenwoordig.
En het is te hopen dat ze die bosschaart eindelijk gewoon eens als linksback gaan neerzetten want dat kan hij wel aardig. Op het middenveld speelt hij gewoon slecht. Maar bij feijnoord hebben ze het idee in hun hoofd gehaald dat linksback spelen een soort schande is #-o
Pauwe bijv wil voor geen goud linksback spelen, zelfs niet in het nl elftal :letitallout:
Terwijl een roberto carlos 1 van de populairste spelers van de wereld is(was).
ik schat zo in dat je een beetje achter de meute aanlult en dat je niet gehinderd wordt door enige kennis.
1. bosschaart speelt niet slecht op het middenveld. als je hem een paar keer hebt zien voetballen moet je volgens mij zien dat het totaal geen linksback is, maar een controlerende middenvelder. een soort johan vogel, net zo weinig meerwaarde maar met meer potentie.
2. graag hoor ik even welke miskopen je dan wel niet bedoelt, fainoid koopt immers nauwelijks maar haalt voornamelijk transfervrije spelers binnen. goor, kuijt, bosschaart en ono zijn daarentegen uitstekende aankopen. (itt tot leandro, vonlanthen, vennegoor, hoogstrate en vd schaaf, om maar een paar dwarsstraten te noemen). lazovic kan volgens mij nog geen miskoop genoemd worden, maar zit er dicht tegenaan.
3. paauwe op linksback is een regelrecht drama gebleken. daar kan hij geen hout van en daar heb ik me zo'n 10 keer live aan mogen ergeren. alleen de suggestie al doet vermoeden dat je maar een end raak lult.
mijn mening: jouw geliefde psvee heeft ook een krant op linksback, ondanks dat hij door de media nu enig krediet krijgt. geen enkel nl team heeft een acceptabele linksback. er is 1 acceptabele rechtsback en dat is trabelsi. sterker nog: geen enkel nl team heeft een acceptabele verdediging. hetgeen tot uitdrukking komt in oranje; alleen fainoid hiermee achtervolgen is opportunistisch en valt onder de noemer :johan derksiaanse stemmingmakerij.