21-08-2006, 05:19 PM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:maar ik begrijp dat jij dit jaar wel weer supporter bent van ajaks? of hebben ze jou niet zo gek gekregen met de pakkende tekst ''wordt dit jaar ajaks-supporter, koop een seizoenkaart!''??Ik adem rood, ik adem wit, dus ik kom er niet onderuit.
Word ook Ajacied!
Ajacied zijn is veel meer dan juichen als Ajax scoort. Het gaat veel dieper. Het is bijna een onverklaarbare liefde en verbondenheid. Het is een manier van in het leven staan. Een Ajacied leeft rood, leeft wit. Een Ajacied denkt rood, denkt wit. Droomt rood, droomt wit.
Blijft een hilarische tekst. Een doorsnee ajax-supporter kent geen onverklaarbare liefde voor zijn club, kent weinig verbondenheid en leeft, denkt en droomt geen rood-wit.
ps. enkele uitzonderingen daargelaten. absoluut respect voor gasten als fabian en vele andere echte, die wél elke wedstrijd en ook regelmatig in Europa hun cluppie volgen. dat zijn vaak ook nog wel reeele ajacieden. gasten als dugarry, matador en ad wim hebben een veel te grote mond en juist dat soort gasten lopen te koop met dit soort teksten om seizoenkaarten te promoten. weet zeker dat echte ajax-supporters zich schamen voor de rest wat er in 't stadion zit, de sfeer die daar uit voortkomt en voor belachelijke zo'n tekst.
Ben jij een kloon van Waf?
The great old Ludwig von...