06-01-2005, 10:54 AM
Ricochan Wrote:ik heb hem alle wedstrijden zien spelen, en zie sowieso alle topwedstrijden, en ik scout ook wat in het voetbal, denk dat je dan toch wel wat verstand van zaken moet hebben, dus die inschatting van jou is deze keer niet zo best.
En pauwe deed het toen ook heel slecht als linksback, maar het gaat mij erom dat ze bij feijnoord die plek zelfs verafschuwen, dat heb ik namelijk al een paar keer gehoord op dat mooie feijnoord tv.
En een Lee doet het juist heel aardig bij PSV op die plek, en dat vond ik vorig jaar al, maar toen liep iedereen hem alleen maar af te zeiken, en ik stelde hem altijd op in mijn cm team omdat ik hem gewoon goed vond, en vooral dit jaar heeft me dat veel punten opgeleverd waardoor ik nu in de top 10 sta omdat ik hem vanaf het begin weer opstelde..nu schiet het niet erg meer op, maar in het begin wel, en tegen ajax toen hij scoorde .was ik zo'n beetje de enige die hem toen had
ik zou je onmiddellijk ontslaan als scout. ik weet niet waar en voor wie je het doet, maar mij kan je iig niet overtuigen dat je er verstand van hebt.
gelukkig ga je niet in op de miskopen van psvee en mijn stellingen aangaande bosschaart.
kennelijk ben je van meningn dat je kennis over individuele voetballers voldoende is als je hoog staat op de ranglijst bij cm. knap lachwekkend. net als de stelling dat iemand wel goed is als hij veel punten haalt voor je bij cm. dat zou bepaald een aparte manier van scouten worden. :eeeek: