06-01-2005, 12:11 PM
waf Wrote:sjeutje
1. door wie werd auxerre beschouwd als een topclub? scheer mijn mening aub niet over 1 kam met de mening, als dat al de mening is, van de nederlandse media. gewoon een goeie europese club, normaal gesproken te goed voor nl subtop.
2. ik heb nergens gezegd dat auxerre niet zo goed was; ik heb het een prestatie van formaat genoemd (probeer nou eens een keer niet mensen woorden in de mond te leggen)
wellicht zijn ze goed genoeg voor de nl competitie, maar vooralsnog blijft het daarbij. bouma is ook goed genoeg voor de nl competitie. daarbuiten komt hij te kort. dat soort spelers kopen heeft geen zin. veel te duur, al helemaal voor het pak fouten wat je erbij krijgt. bij de topclubs mag je geen fouten maken, want dan word je afgebrand (of vind je dat rzasa bij heerenveen net zo kritisch benanderd wordt als toen bij fainoid?)
Nou niet eens een keer mensen woorden in de mond te leggen? Overdrijf niet zo zeg. Jij trekt toch een beetje de puike prestatie van AZ in twijfel door te zeggen dat we nog maar moeten afwachten wat Auxerre tegen AJAX doet? En dat ze misschien niet zo sterk zijn? Auxerre is normaal gesproken ook te goed voor de NL top.
Spelers als Mathijssen en Kromkamp zijn idd nu nog goed genoeg voor de NLtop en kunnen ook makkelijk mee bij 1 van de top3 clubs. Of ze echt Europees mee kunnen moet nog blijken, tot nu toe doen ze het alleen niet slecht. Echte topverdedigers komen maar zelden voor in NL. Stam is misschien de laatste die uit NL is vertrokken.
Tuurlijk word je bij een topclub eerder afgebrand als je veel fouten maakt, maar dat doen die jongens helemaal niet. AZ heeft na PSV de minst gepasseerde verdediging van NL.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.