06-01-2005, 12:25 PM
Davydoff Wrote:Nou niet eens een keer mensen woorden in de mond te leggen? Overdrijf niet zo zeg. Jij trekt toch een beetje de puike prestatie van AZ in twijfel door te zeggen dat we nog maar moeten afwachten wat Auxerre tegen AJAX doet? En dat ze misschien niet zo sterk zijn? Auxerre is normaal gesproken ook te goed voor de NL top.
Spelers als Mathijssen en Kromkamp zijn idd nu nog goed genoeg voor de NLtop en kunnen ook makkelijk mee bij 1 van de top3 clubs. Of ze echt Europees mee kunnen moet nog blijken, tot nu toe doen ze het alleen niet slecht. Echte topverdedigers komen maar zelden voor in NL. Stam is misschien de laatste die uit NL is vertrokken.
Tuurlijk word je bij een topclub eerder afgebrand als je veel fouten maakt, maar dat doen die jongens helemaal niet. AZ heeft na PSV de minst gepasseerde verdediging van NL.
ik noem het een prestatie van formaat en jij zegt dat het zo nederlands is om auxerre eerst als topclub te bestempelen (wat ik al niet doe) en vervolgens te zeggen dat ze helemaal zo goed niet zijn (wat ik ook niet doe).
normaal gesproken is auxerre toch niet te goed voor onze top? misschien de laatste 2 jaar moeten we er een beetje voor huiveren, maar ze zijn toch niet veel beter dan monaco, wat als een goeie loting voor psvee wordt beschouwd. ik wilde maar zeggen dat indien ajakkes auxerre uitschakelt auxerre kwel goed is maar kennelijk niet de topper die jij (of de rest van nederland) suggereert.
ik denk dat mathijssen en kromkamp (nog) niet goed genoeg zijn voor topclubs. dat er ook geen andere goeie nl verdedigers zijn ben ik met je eens. et ging er mij ook alleen maar om dat er alleen wordt gezeken op de verdediging van fainoid terwijl ik dan telkens weer zeg: wie dan, ik zie ze niet?
volgens het geruchtencircuit heeft fainoid overigens interesse in ramon zomer, serghino greene (ruil met lazovic) en die simons van brugge. die greene heeft als linksback in de kuip een paar puike wedstrijden gespeeld.