22-08-2006, 02:59 PM
Bumme Wrote:realphoolie Wrote:Opzouten met Ooijer, het is graag of niet...
Ik denk dat ie inderdaad graag opzout, jammer van de houding van PSV. Ooijer had een beter afscheid verdiend.........!
Bumme Wrote:Peter Wrote:Dat ie maar meteen in Engeland blijft. Afscheid nemen van het publiek lijkt me geen goed plan. :letitallout:
Triest!
Wij bij Ajax geven van dit soort zaken altijd het bestuur de schuld. De spelers zelf krijgt een mooi afscheid.
Houding van PSV? Belachelijk om Ooijer nog eens gelijk te geven ook.
PSV bood Ooijer een sterk verbeterd contract aan (25% salarisverhoging) gezien zijn belangrijke rol in het elftal en zijn basisplaats op het afgelopen WK. Ooijer wilde echter persé 40% verhoging, gezien zijn gestegen status. Hierdoor kwamen beiden er niet uit. Vervolgens wil Ooijer dus weg en vind hij een vraagprijs van 5 miljoen belachelijk waarbij hij verwijst naar zn transfersom van vorige zomer (akkoord met Schalke van 1,5 miljoen) die nooit opeens gestegen kan zijn gezien zijn leeftijd.
Als het hem uitkomt vind hij zichzelf meer waard geworden, maar een week later als dat hem niet meer uitkomt is hij opeens niet meer waard geworden. Ik vind het juist zeer goed van Westerhof dat hij een keer zijn poot stijf houdt, zo van "dus jij vond dat je opeens recht had op zoveel meer salaris? Ok, dan vragen we nu ook meer!" Hulde!