22-08-2006, 05:45 PM
Depor Wrote:waf Wrote:Depor Wrote:Vind eerder dat PSV het vies heeft gespeeld, Ooijer die jaren bij PSV heeft gespeeld en een dragende speler is geworden en heel erg veel heeft bijgedragen aan de club (althans dat zie ik van de zijlijn)
Ze wouden hem zo graag houden maar 40% is teveel.
De man is 32, en krijgt nu de laatste kans om nog een paar jaar in het buitenland te spelen, en nu willen ze 5 miljoen voor iemand van 32. De club heeft zich onmogelijk opgesteld door niet te willen zakken met de prijs dan kan ik best begrijpen dat Ooijer zegt rot maar lekker op dan ik wil weg en jullie werken mee goedschiks of kwaadschiks.
tuurlijk depressivo, want een dom gelul zeg. de werknemers hebben het voor het zeggen zeker? als je he niet eens bent met een beslissing zeg je gewoon tegen degene die je betaalt dat je geen zin hebt? :roll:
Ja laf de werknemer heeft imo in dit geval voor het zeggen, Ooijert staat nou niet bekend als een zakkenvuller die 200x van club wisselt. Als dan de club niet wil meewerken aan een transfer dan is dit een mogelijkheid. Als in het buitenland spelen de droom van Ooijer is en hij krijgt nu zijn laatste kans dan geef ik hem groot gelijk dat hij aanstuurt op een breuk, niet netjes maar dat kan ik van PSV ook niet zeggen. 5 miljoen voor een 32 jarige verdediger vind ik zwaar overdreven helemaal na wat hij voor PSV betekend heeft. Zou netter zijn om hem gewoon te laten gaan voor een normaal bod.
En om nou gewone werknemers met profvoetballers te vergelijken :roll:
Hij heeft die kans zeker wel gekregen. Hij heeft al jaren een clausule van 5 miljoen (dus niet meer niet minder) maar PSV was vorig jaar bereid hem naar Schalke te laten gaan voor 1,5 miljoen, akkoord lag er, maar Ooijer kwam er persoonlijk niet uit.
PSV wilde zijn contract verlengen maar gezien de situatie qua salarissen konden ze onmogelijk meer dan 25% verhoging bieden. Ooijer vond zichzelf, terecht overigens, zeer belangrijk voor de ploeg en vond dat hij recht had op 40%, maar PSV kon dat simpelweg niet betalen.
Vervolgens komt er intresse en vind Ooijer opeens dat hij nog steeds slechts 1,5 miljoen waard is, ondanks zijn eerdere salariseisen, basisplaats in oranje en belangrijke rol in het team vorig seizoen. Als hij bij de besprekingen over contractverlening niet zo stellig op 40% was blijven hangen was de situatie tussen Ooijer en PSV nooit vertroebeld en waren de onderhandelingen tussen Blackburn en PSV in 1e instantie nooit zo moeilijk gelopen. Hij heeft het zelf verknalt.