24-08-2006, 10:59 AM
Ad Wim Wrote:Bumme Wrote:Dat er door Anti-Ajacieden om gelachen wordt neem ik niemand kwalijk. Als PSV of Feyenoord op deze knullig emanier uitgeschakeld zou wordne zou ik precies hetzelfde gedaan hebben.Hier ben ik het dus niet mee eens. Ik snap dat je lacht als Ajax verliest in de competitie, maar dan is het je directe concurrent. Nu is het een NEderlandse club die tevens strijdt voor de plaatsen in de CL en dan ga je lachen als ze verliezen, en nog wel op zo'n knullige manier :roll:
Hoogst kinderachtig in mijn ogen. En ook ongelooflijk dat degenen die nu lachen afgelopen zomer massaal Nederland, met veel Ajax-internationals, aanmoedigden en dan nu, nu er punten zijn te verdienen voor de ranglijst, gaan lachen als Ajax eruit gaat.
Het is nou ook niet zo dat ik sta te juichen als PSV of Feyenoord in Europa winnen, maar ik ben er wel blij mee.
kan mij die kutranglijst schelen, als er weer plaatsen zijn verzinnen ze in zeist wel weer iets dat alleen ajakkes zich kan plaatsen. het is beter voor het nederlands voetbal dat ajakkes niet zoveel geld verdient, ook in de uefacup kun je punten halen, er zaten in duitsland vnl veel ajakkessieden op de bank en bovendien viel er weinig te juichen. tot slot, en dat is wel het belangrijkste, verdiende ajakkes die cl niet omdat ze 4de zijn geworden ohoh, wat waren jullie ingenomen mettie kutplayoffs. geen enkele kritiek. bovendien afgelopen zondag een boel lachers, al met al nu ook een boel lachers.
normaal gesproken zal ik mijn vreugde niet uiten, vooral niet bij mensen die wel alles voor ajakkes over hebben, maar in dit specifieke geval is het erg fijn.