24-08-2006, 12:34 PM
Ad Wim Wrote:waf Wrote:Arrogantie mag van mij altijd keihard afgestraft worden als het achteraf niet uitgekomen is zoals vooraf voorspeld. Maar omdat een deel van de Ajax-aanhangers arrogant zijn, wil dat niet zeggen dat meteen de hele aanhang arrogant is. Ik heb hier op dit forum weinig Ajax-aanhangers horen roepen dat we wel even de CL zouden winnen of kampioen zouden worden.Bumme Wrote:maar na bijvoorbeeld Feyenoord - VFB Stuttgart heb ik toch echt een klein lachje niet kunnen onderdrukkendaar vroegen wij ook om na de ajakkesopmerking van beenhakker: haben sie eine stunde. net zo dom als een dvd uitbrengen als je 2 x van ajakkes wint terwijl er nog playoffs gespeeld moeten worden. dan mag je lachen. en het helemaal niets in rotterdam van gister is net zo dom.
en als je je -volstrekt ten onrechte- te goed voelt voor de uefa cup, krijg je ook lachers.
Weet niet wat jij leest, maar ben het regelmatig tegengekomen en ook ik denk dat Ajax kampioen word. En als je zo lomp onderuit gaat dan mag iedereen lachen heel simpel. Grote bek als het goed gaat dan ook wat kunnen hebben als het minder gaat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]