24-08-2006, 08:22 PM
Finaleplaats was het eerste significante resultaat van Arsenal in de CL. Moet nog zien dat ze dat kunnen evenaren. Vorig jaar muv de CL een matig seizoen en nu zonder Bergkamp en Pires.
CSKA is inderdaad erg sterk, maar als Vagner Love naar Feyenoord gaat :wink:
Porto is inderdaad link, maar die hebben al jaren geen sterrenelftal meer en vorig jaar dropen ze ook af.
HSV kan stunten, maar had het behoorlijk zwaar tegen Espanyol in twee wedstrijden.
Ach, het zal elkaar niet veel ontlopen. Ik denk wel dat G moeilijker te voorspellen is, vooral omdat Arsenal heel wisselvallig is en omdat je niet weet wat CSKA kan en gaat doen.
CSKA is inderdaad erg sterk, maar als Vagner Love naar Feyenoord gaat :wink:
Porto is inderdaad link, maar die hebben al jaren geen sterrenelftal meer en vorig jaar dropen ze ook af.
HSV kan stunten, maar had het behoorlijk zwaar tegen Espanyol in twee wedstrijden.
Ach, het zal elkaar niet veel ontlopen. Ik denk wel dat G moeilijker te voorspellen is, vooral omdat Arsenal heel wisselvallig is en omdat je niet weet wat CSKA kan en gaat doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello