28-08-2006, 10:28 AM
Voor alle interlands van het Nederlands elftal...
Ik zag het gisteren nog langskomen en het leek me meer alsof hij last van zijn heup/bekkenrand had. Maar mooi is het allemaal niet voor Papa Vaart, HSV en Oranje....:|
Edit: vi meldt wel de heup:
Quote:Van der Vaart drie weken out
Geschreven door Pieter Ooms op zondag, 27 augustus om 22:11
Het Duitse Hamburger SV verloor vandaag niet alleen twee punten tegen Hertha BSC (1-1), maar ook spelmaker Rafael van der Vaart voor een paar weken. De middenvelder moest in de 54ste minuut het veld verlaten wegens een liesblessure. Vermoedelijk is de oud-Ajacied ook niet op tijd fit voor de kwalificatiewedstrijd van Oranje aankomende zaterdag tegen Luxemburg.
Toen de middenvelder van ruim dertig meter besloot om op doel te schieten, schoot het in zijn lies. Toen hij twee minuten later een vrije trap wilde nemen, was het definitief mis. Volgens Voetbalblad ELF heeft hij een spier in de liesstreek.
Het herstel van deze blessure neemt gemiddeld drie weken is beslag. Bondscoach Marco van Basten zal vanavond nog een vervanger oproepen.
Ik zag het gisteren nog langskomen en het leek me meer alsof hij last van zijn heup/bekkenrand had. Maar mooi is het allemaal niet voor Papa Vaart, HSV en Oranje....:|
Edit: vi meldt wel de heup:
Quote:Van der Vaart haakte af met blessure
28/8/2006 9 :56
'Ik hoop dat het slechts een verrekking is', verzuchtte Rafael van der Vaart zondagavond na afloop van het thuisduel van Hamburger SV Hertha BSC, waarvan hij het einde niet haalde. In de 53ste minuut moest hij van het veld met een blessure.
Van der Vaart liet zich vervangen nadat hij bij het nemen van een vrije trap zijn heup blesseerde. 'Ik kan niet precies zeggen wat er gebeurd is', legde hij uit op de website van HSV. 'Maandag zal ik een mri scan ondergaan.'
Het is nog niet duidelijk of de 39-voudig international in staat is om in actie te komen met het Nederlands elftal, dat binnenkort moet spelen tegen Luxemburg en Wit-Rusland.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!