10-01-2005, 02:52 AM
De transfer van Harald Wapenaar van Portsmouth naar Vitesse is nog altijd niet in kannen en kruiken. Afgelopen vrijdag waren de clubs het met elkaar eens, maar in het weekeinde lag zaakwaarnemer John Linse dwars, zo meldt Omroep Gelderland. Wapenaar is daarom nog altijd niet afgereisd naar het Turkse Belek, waar Vitesse een trainingskamp houdt.
Linse eist zowel van Portsmouth als van Vitesse provisie voor de transfer. "Ik ben hierover erg geïrriteerd", aldus manager voetbal Jan Streuer van Vitesse vanuit Belek tegenover Omroep Gelderland. "Het is allemaal erg vervelend, want eigenlijk had Wapenaar hier al wat minuten moeten spelen." Vitesse oefende in Turkije zondag tegen Besiktas en verloor de wedstrijd met 1-0.
Linse eist zowel van Portsmouth als van Vitesse provisie voor de transfer. "Ik ben hierover erg geïrriteerd", aldus manager voetbal Jan Streuer van Vitesse vanuit Belek tegenover Omroep Gelderland. "Het is allemaal erg vervelend, want eigenlijk had Wapenaar hier al wat minuten moeten spelen." Vitesse oefende in Turkije zondag tegen Besiktas en verloor de wedstrijd met 1-0.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)