01-09-2006, 03:45 PM
Ad Wim Wrote:Zo, daar ben ik dan weer. Na een week live scores volgen op CNN text en smsjes van Woerdie, nu eindelijk weer echte livescores en zelfs live tennis =P~
Ben op zich wel tevreden. Beetje jammer dat, toen ik maandagavond bezig was mijn team te maken, de computer crashte en ik mijn definitieve team nog niet af had. Na drie dagen puzzelen op het strand, had ik een mooi team samengesteld en Woerdie gesmst om alvast dat team klaar te zetten, te weten het volgende:
Tursunov
Safin
Haas
Gonzalez
Murray
Becker
Roddick
Gasquet
Fish
Soderling
Gimelstob
Clement
Kubot
Djokovic
Malisse
Toen ik om half tien in het 'internetcafe' zag dat Clement aan het verliezen was, heb ik hem eruit gehaald en Novak erin gezet. Net op dat moment geeft de computer de geest![]()
Ik dus zwaar in paniek, maar ik bedacht dat ik Woerdie nog kon smsen. Ik ergens op een terras snel even wat opties bekeken. Ik wist inmiddels dat Youznhy had gewonnen, dus die wilde ik ook wel en ik zat een beetje in mijn maag met Malisse. Toen heb ik de knoop doorgehakt en Woerdie gevraagd om Malisse en Soderling eruit te halen en daarvoor, met de paar honderd die ik nog over had, Robredo te nemen. Helaas had ik Youznhy over het hoofd gezien, maar Woerdie had dat gelukkig begrepen, maar daarvoor heeft hij wel Novak en Becker moeten slachtofferen. Dat is, als je het nu bekijkt, wel behoorlijk zuur, tenzij Youznhy nog heel ver gaat komen, maar ach. Het is me allemaal reuze meegevallen.
Sorry voor het lange verhaal, maar ik heb het forum ook zolang moeten missen :razz:
Wij jou ook Ad...het was zo rustig :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.