19-07-2004, 08:45 PM
EB Sports Wrote:'k Heb me besloten om mijn stadion terug te brengen naar 20.000 plaatsen aangezien ik een slechte reeks krijg en dat ik vanaf nu me expres laat degraderen. De kosten is na 9 a 10 wedstrijden weer terugverdiend door minder onderhoudskosten. Daarnaast heb ik besloten mijn 2 middenvelders te verkopen om mijn financiële status (-355k) op orde te krijgen en om straks een betere coach (goed) te kopen, zodat mijn verdedigers sneller getraind worden.
Okee EB erm niet al te snugger dit.. als je degradeert kan dat nog wel eens heel veel meer pijn doen dan nu blijven hangen..
Als je een goed coach wil kopen wat ik dus net gedaan heb kost je dat ongeveer een miljoen en ik neem aan dat je met de verkopen van je 2 middenvelders en het verkleinen van je stadion dat gaat trekken..
ik zou er 1 verkopen om uit je schulden te komen dan gaan saneren zoals minder reserves enz en dan rustig opkrabbelen ik heb namelijk hetzelfde gehad en het opbouwen van je team kost zoveel tijd extra dat je beter nu nog ff kan doorstampen en hopen dat je het haalt..alles komt goed zolang je je best maar doet...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]