07-09-2006, 09:30 AM
Ekslem Wrote:MotM duidelijk v Persie. Sneijder liet een aantal goede dingen zien en Kuijt was ook niet slecht.
Heitinga om te huilen natuurlijk, ook Mathijsen had een aantal slippertjes.
Huntelaar bewijst wederom dat iedere Nederlandse spits in dit systeem naar de gort geholpen wordt. Hij kwam steeds de bal halen op de nummer 10 positie waardoor we geen spits meer hadden. Ik zeg met wat meer risisco en een nummer 10 spelen zodat die spits van ons er niet steeds voor jan kut staat!
grotendeels ben ik het met je eens. maar die nummer 10 hoeft van mij niet perse. je kan ook een verdedigende middenvelder (met de punt naar achteren) inzetten en de twee andere middenvelder bij de spits laten komen.
ik vond ook dat sneijder vrij aanvallend speelde. echter, landzaat speelde wederom dramatisch. wat ziet men toch in die gast?
hoe het ook zij, huntelaar had weinig afspeelmogelijkheden, maar daarbij vond ik hem ook verre van balvast. als ze zien dat jij de duels van de directe tegenstander verliest, word je overgeslagen. huntelaars kreeg daarnaast 1 kans en stond 1 keer op de verkeerde plek (en hij gaf kuijt daarvan de schuld). toen kuijt in de punt speelde scoorde hij bij de eerste halve kans.
ik vond de wissels van van basten allemaal logisch, maar huntelaars-babel (bij gebrek aan beter, hoewel aardige invalbeurt) en landzaat-schaars had ik veeeeeel eerder gedaan.