13-09-2006, 11:28 AM
Kezmania Wrote:Dugarry Wrote:Peter Wrote:Dugarry Wrote:Die lange middag heeft me genekt. Heb weinig van de wedstrijd gezien, of wel gezien denk ik, maar kan het me niet heugen.
Liverpool met een B elftal.
Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch, Fowler en Kewell deden niet mee.
Met deze spelers werd er afgelopen wedstrijden (eind 2005-2006) het meest gestart.
Kuijt was nog erger dan drame, wat een gigantische miskoop is dat. Ditzelfde idee hadden meer supporters vernam ik afgelopen dagen en vooral vannacht.
En PSV speelde ook zonder Ooijer, Vennegoor, van Bommel, Lee, Park, van Nistelrooy, Ronaldoen Romaria. :roll:
Ok, de basisspelers van dit seizoen die niet meededen.
Hypia, Gerrard, Alonso, Garcia, Riise, Crouch
Risse mag je wegstrepen die is geblesseerd.
Crouch is vervangen door nieuwe aankopen als Bellamy en Kuijt, die dus beter zouden moeten zijn?
Hypia is niet meer dan een houten hark dus die missen ze niet. Wat Gerrard, Alonso en Garcia betreft heb je gelijk. Maar een ploeg als Liverpool moet makkelijk 2 CL-waardige elftallen op kunnen stellen, dus waar hebben we het eigenlijk over??
Nee, Crouch speelt de grote wedstrijden altijd in de basis. Bellamy en Kuijt zijn gehaald voor de vaste wissels Cissé en Morientes. Dirk mag zelfs de veters van Morientes niet strikken, jammer dat hij niet goed kon aarden in de Premier League, vind het een goede spits maar het lukte niet bij Liverpool.
De toekomst zal mijn gelijk (helaas) uit gaan wijzen vrees ik. Al hoop ik dat Dirkie er 25 gaat maken. De goede oude tijd dat spelers als Owen en Fowler 25 goals per jaar in de PL maakten lijken verleden tijd.
Ach, de laatste jaren veel prijzen gepakt, laten we hopen dat ook dit seizoen weer wat zilver vrzameld gaat worden. De Engelse supercup was de 1e.