13-09-2006, 09:03 PM
Ik ben voor Cziommer en Sneijder gegaan. Ajax zal minder kansen krijgen tegen Roda dan in de voorgaande wedstrijden en ik ben niet overtuigd van de winst. Sneijder pakt echter altijd wel zijn puntjes mee.
Ondanks zijn gele kaarten, heb ik toch maar Blondelle ipv Verhaegh. Ach, het is lood om oud ijzer. Hopelijk houden ze gewoon de 0.
Ik heb niemand van RKC, hopelijk komt dat me niet te duur te staan.
Ik denk dat AZ, Vitesse en PSV de enige echt duidelijke winnaars zijn en daarom twee van hen in mijn team. Hoop dat Arveladze het niet op zijn heupen krijgt. Hopelijk wordt het zo'n 8-1 als in het begin van het seizoen, dan zit ik met Cziommer en Koevermans goed :
Ondanks zijn gele kaarten, heb ik toch maar Blondelle ipv Verhaegh. Ach, het is lood om oud ijzer. Hopelijk houden ze gewoon de 0.
Ik heb niemand van RKC, hopelijk komt dat me niet te duur te staan.
Ik denk dat AZ, Vitesse en PSV de enige echt duidelijke winnaars zijn en daarom twee van hen in mijn team. Hoop dat Arveladze het niet op zijn heupen krijgt. Hopelijk wordt het zo'n 8-1 als in het begin van het seizoen, dan zit ik met Cziommer en Koevermans goed :
![Big Grin Big Grin](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/biggrin.gif)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello