22-09-2006, 03:32 PM
In een eerdere relatie, na een half jaartje 'daten' had ik besloten dat het wel weer eventjes zoetjes was met het hele gebeuren en ik ben lekker in Groningen wezen stappen. Een half jaartje relatie betekende ook enkele 'huisbezoekjes' bij de ouders alleen één zus van mijn toenmalige vriendin had ik nooit gezien aangezien die op kamers woonde en nooit bij de ouders thuiskwam (en kerst was nog niet geweest ).
Avondje stappen in Groningen raakte ik aan de praat met een meisje, dronken wat en ben die avond niet meer op mijn logeeradres aangekomen. Wat bleek achteraf: juist... het was/is de zus van... Gelukkig was ik erachter voor ik (weer) op een (bekend) adres aan haar (inmiddels bekende) ouders werd voorgesteld
Avondje stappen in Groningen raakte ik aan de praat met een meisje, dronken wat en ben die avond niet meer op mijn logeeradres aangekomen. Wat bleek achteraf: juist... het was/is de zus van... Gelukkig was ik erachter voor ik (weer) op een (bekend) adres aan haar (inmiddels bekende) ouders werd voorgesteld
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)