23-09-2006, 09:03 AM
Treesong Wrote:www.kluun.nl
Nu ik dit zo eens lees, krijg ik een best wel eigenlijk beetje grote hekel aan die sloeber
Joh!
Had Komt een vrouw bij de dokter en de Weduwnaar binnen een week uit. Gewoon zo leuk om te lezen wat een zielig hoopje mens het is.
Recensies prijzen hem voor zijn openhartig en eerlijkheid. Maar wat is gefingeerd en wat is waar? In de eerste 200 bladzijden van Komt een vrouw bij de dokter doet hij zijn nachtelijke escapades in Amsterdam breed uit de doeken en hij is er nogal trots op. Van losse flirts in de Surprise bar tot verhoudingen aan toe. (Dat van die Surprise bar kan ik overigens begrijpen :8: ).
Pas daarna, als zijn vrouw echt terminaal begint te worden, beschrijft hij zijn huiselijk leven wat meer, wat menig vrouwelijk lezer in janken doet uitbarsten.

In zijn tweede boek ontvlucht Kluun met zijn dochter Amsterdam en vliegt naar Down Under. Daar komt hij zichzelf wat meer tegen, zo zonder de coke en sex uit Amsterdam. Wat overblijft is dan een saai reisverslag in Australië.
Zo slim als ie is heeft ook dit boek een open einde zodat deel III waarschijnlijk nog voor de kerst verkrijgbaar is bij de Bruna-stalletjes op het NS station.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]