16-01-2005, 10:37 AM
Marshall Wrote:Weet ik Moker! Wel een handig overzicht zo trouwens, alles achter elkaar... Maar ondanks dat verdedigers in feite geen conditie nodig hebben heb ik al meerdere keren gehad dat ik een wedstrijd aan het einde ineens verloor (2 of 3 doelpunten in 10 minuten) wat te wijten is aan de cond van een verdediger... Dus vandaar de vraag. Ik weet dat feitellijk enkel mids conditie nodig hebben...Mijns inziens is het niet nodig hoor marsch! Ik zou gewoon passen gaan trainen! Ik zit naar je wedstrijdarchief te kijken, maar kan niet één, twee, drie een wedstrijd vinden waar je te maken had met een tegendoelpunt door een zwakke conditie van je verdedigers. Het heeft zoals moker al vertelde eerder te maken met ervaring(heb ik ook last van)>
Ik denk dat ik, om het te optimaliseren dus een weekje cond en een weekje passen train...
Randall Heck kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 65e minuut en kon een tegenstander bijna scoren.