26-09-2006, 11:32 PM
Mijn ervaringen op s1.com zijn nu als volgt, ik heb een steenoase geannexeerd, die zou 25% extra moeten geven, 1250 per uur dus, hij geeft echter maar 20%, 1200 per uur, vreemd. Verder heb ik in mijn tweede dorp een paleis gebouwd en daar heb je dan de optie om dat dorp je hoofddorp te maken. Als je dat niet doet blijft je eerste dorp je hoofddorp. Dat wilde ik ook zo houden. Ik was daar bezig de veldjes naar 11 te brengen, ik had er 3 van graan, 1 van steen en net 1 van hout, toen tijdens het vernieuwen van een pagina ik per ongeluk de genoemde optie aanklikte. Nu is mijn tweede dorp hooffdorp geworden, en ik kan dat niet meer veranderen voor zover ik kan nagaan. In mijn eerste dorp staat nu alles weer terug op 10. Voor hout en steen is dat niet zo'n ramp, maar het scheelt me wel 360 graan per uur, en dat is toch een aardige troepenmacht, plus dat ik niet verder meer kan ophogen. Ik zal nu een graanoase moeten annexeren, maar de heldenhof uitbreiden is gigantisch duur. Ik denk dat ik de steenoase kan afstoten, er staat een rood kruis voor, of dat ik hem door mijn buurman laat overnemen. Die waar ik sitter van ben en die denk ik nooit meer terugkomt. Ik ben nu aan een tweede dorp voor hem toe.
Bedenk als je er aan toe bent dus goed welk dorp je je hoofddorp wilt maken, het is niet zo dat automatisch het paleis je hoofddorp bepaalt, wat ik eerst dacht.
Bedenk als je er aan toe bent dus goed welk dorp je je hoofddorp wilt maken, het is niet zo dat automatisch het paleis je hoofddorp bepaalt, wat ik eerst dacht.
May The Schwartz Be With You