27-09-2006, 03:23 PM
Ad Wim Wrote:Depor Wrote:Ik praat helemaal niet mee, ik heb het over feiten. Ik weet niet waar ze heen zijn. Waarschijnlijk zitten ze nog steeds thuis, maar nu zonder uitkering of zijn ze de criminaliteit ingegeaan.Ad Wim Wrote:Het aantal uitkeringen zijn dan wel omlaag gegaan, maar die mensen zien we niet terug in de arbeidsmarkt.
De economie kan dan wel weer in bloei zijn, het armoedepercentage is hoger geworden.
De economie kan wel weer in bloei zijn, maar dit heeft als voornaamste reden dat de gehele Europese economie de laatste tijd weer aangetrokken is.
Dat betekend dat ze of het land uitgeflikkerd zijn (mocht eens tijd worden) of overleden zijn? Waar zijn die mensen heen dan? Je praat weer mee zonder verder te kijken...
Waar ligt die armoedepercentage groei aan dan?
Nederlandse groei behoort tot de top in Europa, en het is erg logisch dat als het in Europa goed gaat dat het hier ook beter gaat Ad...we zijn een handelsland....
Aan de asociale bezuinigingen van de afgelopen regeerperiode.
Het is ook logisch, maar het is dus niet logisch dat dit kabinet gaat strijken met de eer van een economie in bloei. Daar hebben zij dus niet zoveel aan hoeven doen.
Niet helemaal Adje...de minder uitkeringen die zijn uitgekeerd komt omdat ze gewoon aan het werk zijn (was net op de Algemene Beschouwingen wat overigens gewoon een schandelijke verkiezingstrijd is)
Asociale bezuinigingen? wie waar wat? Mede door deze bezuinigingen heeft het land nu een begroting die zodanig klopt, dat MEDE door de groei van Europa we weer groei hebben, maar we groeien harder dan de rest van Europa