08-10-2006, 06:20 PM
Mukkus Wrote:Lamme Lennie Wrote:kuiper Wrote:Ik hoop dat die ellendige negatievelingen nu ook eens bekennen dat het vandaag heel goed was. Met die grote bekken altijd als het slecht gaat. Er is geen enkel land die in uitwedstrijden zo durft te spelen.
En ga nu niet zeggen dat het maar Bulgarije is. Frankrijk verliest ook van Schotland en Engeland speelt thuis 0-0 tegen Macedonie. En ga zo maar verder.
Totaal mee eens!! Er goede en leuke wedstrijd van Nederland, alleen jammer van die ongelooflijke fout bij die goal. Nederland had gewoon echt pech. Eerst Kuijt die eraf moest, 2 keer de lat geraakt en ook nog eens wat ballen vlak voorlangs. Jammer dat Sneijder niet wat scherper was met zijn schoten. Met iets meer geluk neem je gewoon 3 punten mee uit Bulgarije. Leuke pot, redelijk goed resultaat. Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.
Ik voel me aangesproken. Goede wedstrijd van Nederland, absoluut. Ook mooi dat we hebben gewonnen en met de 3 punten naar huis gaan.
Het is zonde dat we niet met 3 punten naar huis gaan. Ik zie ze ook liever slecht spelen en winnen zoals tegen Luxemburg. Maar daar was ook ongeveer niemand het mee eens.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]