09-10-2006, 03:13 PM
Lamme Lennie Wrote:de nieuwe Wrote:Lamme Lennie Wrote:Alleen jammer dat die zeikerds hier alleen posten als er weer wat te klagen valt.
Mukkus Wrote:Ik voel me aangesproken. Goede wedstrijd van Nederland, absoluut. Ook mooi dat we hebben gewonnen en met de 3 punten naar huis gaan.
Dan laat mij ook maar een zeikerd zijn. Ik kan onmogelijk blij zijn met een 1-1 tegen Bulgarije. Al spelen ze de sterren van de hemel, die 3 punten zijn toch ook niet onbelangrijk. En inderdaad, tegen Luxemburg werden wel die 3 punten meegenomen, en ja daar loop ik over te klagen want die wedstrijd was niet om aan te zien. Dus verwacht ik dan te veel van het Nederlands elftal als ik graag zie dat ze met een beetje fatsoenlijk voetbal tegen dit kaliber tegenstanders 3 punten halen?
Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is niet eens een slechte prestatie. Eerst zeurt men dat ze zo slecht spelen tegen Luxenburg en Wit-Rusland, dat er niet aanvallend wordt gespeeld, dat ze niet dominant spelen etc. Nu gebeurt dat een wedstrijd wel en win je eigenlijk alleen niet door het gebrek aan een beetje geluk, en dan is het weer niet goed. Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld? Ik ben tevreden omdat ze alleen punten hebben verloren door pech, niet door het vertoonde spel. En aan pech doe je niets!
Dus jij noemt dat pech?
Het had ook zo maar 2-1 kunnen zijn. Het was dat Van der Sar een paar keer goed zat op te letten de laatste 10 minuten, anders was bassie zonder puntjes naar Amsterdam gekomen
Een gelijkspel tegen Bulgarije is gewoon niet goed.
Het vertoonde spel was wel goed! Het heeft geen zin om dan te gaan zeggen dat Engeland en Frankrijk het ook niet goed gedaan hebben.
Engeland en Frankrijk zitten niet bij ons in de poule! Het enige wat telt is Roemenie, Nederland en Bulgarije, de rest doet voor spek en bonen mee.
Ik win liever met belabberd spel, dan goed spelen en gelijk spelen.
Het voorbeeld van Luxemburg uit is ook niet goed, Luxemburg is namelijk niet veel beter dan de plaatselijke amateurclub in elk willekeurig dorp in Nederland. Dat had dus ook zonder goed te spelen een nulletje of 4 moeten zijn.