09-10-2006, 05:44 PM
de nieuwe Wrote:Lamme Lennie Wrote:Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld?Ik schreef dat ik dat graag zo zou zien ,ja. Wat is daar mis mee?
Daar is niets mis mee, ik denk dat iedereen dat wel wil zien. Met een beetje geluk had je dat ook gezien!
Kezmania Wrote:Lamme Lennie Wrote:Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is niet eens een slechte prestatie. Eerst zeurt men dat ze zo slecht spelen tegen Luxenburg en Wit-Rusland, dat er niet aanvallend wordt gespeeld, dat ze niet dominant spelen etc. Nu gebeurt dat een wedstrijd wel en win je eigenlijk alleen niet door het gebrek aan een beetje geluk, en dan is het weer niet goed. Jij was dus alleen tevreden als ze met 3 punten naar huis gingen en goed hadden gespeeld? Ik ben tevreden omdat ze alleen punten hebben verloren door pech, niet door het vertoonde spel. En aan pech doe je niets!
Dus jij noemt dat pech?
Het had ook zo maar 2-1 kunnen zijn. Het was dat Van der Sar een paar keer goed zat op te letten de laatste 10 minuten, anders was bassie zonder puntjes naar Amsterdam gekomen
Dus jij noemt het geen pech? Als een veel beter PSV tegen Ajax 10 kansen krijgt en het lijkt alsof ze er gewoon niet in mogen, terwijl Ajax pakweg 3 kansen krijgt en evenveel scoort als PSV, sta je hier dan nog steeds achter?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]