10-10-2006, 09:46 AM
waf Wrote:Kezmania Wrote:Ad Wim Wrote:Die eerste opmerking slaat natuurlijk nergens op. Nederland heeft heel veel kansen gehad, paal, lat en had eigenlijk moeten winnen. Dat ze dat niet gedaan hebben, hebben ze ook aan zichzelf te danken, maar het zat ook niet mee. Dus wel degelijk sprake van pech.
Ok dus als Oranje niet scoort is het pech, maar als de Bulgaren Van de Sar op hun weg vinden dan is dat gewoon goed gekeept.
Ik heb alleen de 2e helft gezien, maar het aantal messcherpe Bulgaarse counters was niet op 1 hand te tellen. Ik wil alleen maar aangeven dat het dubbeltje ook de andere kant op kan vallen.
Ad Wim Wrote:Een gelijkspel uit tegen Bulgarije is best oke. Het is een lastige tegenstander en uitwedstrijden in die regionen en zeker op zo'n veld zijn gewoon lastig. Op voorhand kun je in zo'n poule tevreden zijn met een gelijkspel. Het was zaak niet te verliezen. En als je dan ook nog eens zo speelt, denk ik dat het algehele gevoel mbt deze wedstrijd positief moet zijn.
Ik vind het kwaliteitsverschil op papier veel te groot om te zeggen dat het best ok is. Je kan inderdaad tevreden zijn met een gelijkspel, daar is niks mis mee, maar dat is puur theoretisch en berekenend. Normaal gesproken vind ik dat Oranje redelijk makkelijk van Bulgarije moet winnen. Het is tenlotte niet meer de goude generatie uit 1994.
Ad Wim Wrote:Dat laatste kun je vinden, je bent tenslotte voor PSV. Maar heel veel mensen in NL zijn het hier niet mee eens en willen per se beiden. Ik ben tevreden met het vertoonde spel en met het resultaat. Winst was helemaal perfect en ook terecht geweest, maar dit resultaat is goed met het oog op de kwalificatie en het vertoonde spel biedt perspectief voor de komende wedstrijden, bijvoorbeeld tegen Roemenie, onze grootste overgebleven concurrent.
Eerst winnen, dan mooi spelen.
Aan alleen mooi voetbal heb je niks. Ik denk dat ze nergens blij zijn met een ploeg die 70% balbezit heeft, de tegenstander het hele veld laat zien, maar toch door 2 counters met 2-0 verliest.
wat een gelul zeg.
dat bulgarije af en toe countert, doet niet af aan de pech voor oranje. omdat oranje pech had bleef bulgarije in de wedstrijd. maar ze waren verder nergens. sowieso vind ik het vreemd dat je zo'n grote mond hebt over die pot als je alleen de 2de helft gezien hebt.
oranje heeft nog nooit gewonnen in bulgarije. als je het zo bekijkt is het resultaat dus gewoon goed. maar ook in een ander opzicht is het resultaat goed. je moet 2de worden in de poule, roemenie heeft ook gelijk gespeeld tegen bulgarije en als je dus bij beide een punt ophaalt en thuis wint ben je met 2 vingers in je neus gekwalificeerd.
wel ben ik met je eens dat resultaat belangrijker is dan de uitvoering. dat zal mij verder ook jeuken. maar je hoeft niet te groot te zijn om toe te geven dat de uitvoering goed was hoor.
wel typisch, op vi is gevraagd een cijfer te geven voor deze wedstrijden. 2000 man gaven een 4 :| dat zullen die gefrustreerde psveejers wel zijn.....
Het is maar je wat je verwacht. JIJ vind het resultaat goed, ik vind het resultaat niet goed. Verder moet je eens wat beter lezen, ik zei toch dat ze goed speelde, het resultaat was in mijn ogen alleen niet goed genoeg.
In pech geloof ik verder niet. Of je schiet die bal er in, of niet. Dat heeft niks met pech of geluk te maken. Het doel is groot genoeg.