10-10-2006, 12:00 PM
Kezmania Wrote:gittermaster Wrote:Quote:Als je het kan permitteren om toppers als Seedorf, Makaay, Van Nistelrooij, Van Bommel en Davids thuis te laten dan moet je wel een hele goede selectie hebben.Jij behoorde zeker ook niet tot de groep die 3 jaar geleden smeekte om ze niet meer op te roepen...
zeg ik dat?
Weet je wat het is Seedorf is een geweldige voetballer. Een bondscoach moet hem alleen kunnen inpassen. Bassie zijn voorgangers konden dat niet, prima! Maar Bassie heeft het niet eens geprobeerd. Ik zou het ook niet proberen als je met Nicky Hofs een spelers hebt die beter is dan Seedorf, maar Hofs was er nu niet bij...
Ik denk dat het volkomen duidelijk is dat hij gewoon aan een nieuwe lichting wilde beginnen. Prima dat hij een hoop spelers er buiten zetten en nog beter dat hij met een nieuw jong team gaat beginnen.
En natuurlijk mis je dan de ervaring, natuurlijk kun je dan je vraagtekens zetten bij bepaalde beslissingen, maar om Davids en Seedorf er weer te bij betrekken is wel erg gemakkelijk
The great old Ludwig von...