11-10-2006, 11:23 AM
Mukkus Wrote:Quote:Willem II vindt werkloze aanvaller in België
10/10/2006 14:36
Willem II hoopt deze week een nieuwe aanvaller vast te leggen. De Tilburgers hebben sinds maandag Patrick Dimbala op proef.
'Dimbala kan bij twee Belgische ploegen tekenen, maar wil het eerst bij Willem II proberen', vertelt coach Dennis van Wijk (foto) in het Brabants Dagblad. De 24-jarige Kongolees speelde al zijn gehele loopbaan in België maar zit momenteel zonder club.
'Ik ken hem uit de Belgische competitie', aldus Van Wijk, die zelf jarenlang coachte in België. 'Hij is tussen de wal en het schip geraakt. Het is een ideaal moment om hem nu te testen. Maar we doen alleen zaken met Dimbala als hij topfit blijkt te zijn. Hij moet meteen inzetbaar zijn. En bij twijfel doen we het niet.'
'Dimbala kan als diepe spits of vanaf de rechterflank spelen. Hij is geen echte afmaker, maar wel een type voetballer dat Willem II nog niet heeft. Hij is een snelle speler, die goede momenten met slechte afwisselt, en stond in het verleden te boek als een groot talent.'
Sinds het seizoen 1999/2000 speelde Dimbala 133 duels in de Belgische Eerste Klasse. Dat deed hij namens Eendracht Aalst, AA Gent en Excelsior Moeskroen. In totaal maakte hij achttien doelpunten.
Nee, die hebben ze nog niet..... :lol:
Dimbala, lijkt wel een broer van Dembele
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen