12-10-2006, 10:59 AM
Ad Wim Wrote:Ik licht hem al jaren eruit, omdat ik hem echt een hele overschatte voetballer vind. En dat komt niet alleen maar omdat het een oud-Feyenoorder is, Waffemans. Kuyt, bijvoorbeeld, vind ik een prachtvoetballer.
Gio is verdedigend echt niet goed. Hij laat vaak z'n man lopen, is positioneel helemaal niet sterk en verliest veel duels. Eerder waren er nooit alternatieven, maar nu heb je De Cler en Emanuelsson die ik liever zie dan Gio. Emanuelsson is misschien nog te opportunistisch, maar die zie ik dan liever in zo'n wedstrijd spelen dan Gio, zeker gezien de toekomst.
Daarnaast vind ik De Cler echt een goede linksback. Verdedigend gewoon goed en ook veel aanvallende impulsen.
het laatste restje ervaring er ook nog uit zeker?
emanuelson is verdedigend nog slechter, de cler heeft de keren dat hij speelde niet echt overtuigd, verdedigend iets beter, aanvallend minder.
de inspeelpass en voorzet van gio is de beste van alle drie en daar heb je voetballend het meest aan.
maar: het gaat er mij om dat er spelers instonden die dramatisch waren en dan kom jij na deze wedstirjd met de opmerking dat 'als van basten nu niet inziet dat gio overschat is....' :roll:
joh, als je het zelf logisch vindt, prima, is voor mij weer een bevestiging...