12-10-2006, 11:07 AM
waf Wrote:het laatste restje ervaring er ook nog uit zeker?Die ervaring laat zich niet echt gelden op de linksbackpositie. Ervaring heb je nodig in de as.
emanuelson is verdedigend nog slechter, de cler heeft de keren dat hij speelde niet echt overtuigd, verdedigend iets beter, aanvallend minder.
de inspeelpass en voorzet van gio is de beste van alle drie en daar heb je voetballend het meest aan.
maar: het gaat er mij om dat er spelers instonden die dramatisch waren en dan kom jij na deze wedstirjd met de opmerking dat 'als van basten nu niet inziet dat gio overschat is....' :roll:
joh, als je het zelf logisch vindt, prima, is voor mij weer een bevestiging...
Urby is verdedigend niet slechter, hij is alleen onstuimiger en wisselvalliger, maar dat gaat er hopelijk nog wel uit.
En het gaat er mij om dat je hem in zulke wedstrijden moet brengen. Bovendien kan je inderdaad met drie verdedigers spelen en Urby door laten schuiven naar het middenveld. Zijn actie is veel beter dan die van Gio en dat maakt hem veel dreigender. Dus als de linksback geen man heeft, heb ik ook liever Urby.
Ik zei hetzelfde over Gio na de wedstrijd tegen Bulgarije en ik heb het ook geroepen tijdens het afgelopen WK. Het probleem was dat er toen geen alternatief was en dat is nu wel voor handen.
En ik weet wel dat iedereen slecht was gisteren, maar Gio maakt én een fout tegen Bulgarije én een fout tegen Albanië, weliswaar geen directe fouten maar wel duidelijk aanwijsbare fouten, waar allebei goals uit vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello