12-10-2006, 11:23 AM
waf Wrote:wat een gelul man. daar heb je misschien meer aan ervaring.Fuck ervaring, ik heb liever kwaliteit.
Quote:Urby is verdedigend niet slechter, hij is alleen onstuimiger en wisselvalliger,
Quote:ik hoop dat je dit zelf wel snapt.Zo moeilijk is het toch niet? Ik denk dat Urby beter is in het uitschakelen van een man dan Gio. Hij is alleen nog niet constant genoeg om een echte vaste waarde te zijn in belangrijke wedstrijden. Maar daarom moet je hem juist ervaringen op laten doen tegen zulke landjes.
Quote:En het gaat er mij om dat je hem in zulke wedstrijden moet brengen.
Quote:gebeurde ook. waarom niet royston drenthe, die is immers ook jong.In de basis natuurlijk. Een invalbeurt in zo'n schijtwedstrijd waar het ook nog spannend is, zegt natuurlijk niks.
En ik zie die Drenthe nooit hele wedstrijden spelen. Ik zie hem alleen schutteren in samenvattingen. Maar ik geloof graag dat hij een topper in wording is en dan moet hij er binnenkort maar eens bij. Maar eerst Gio eruit.
Quote:Bovendien kan je inderdaad met drie verdedigers spelen en Urby door laten schuiven naar het middenveld. Zijn actie is veel beter dan die van Gio en dat maakt hem veel dreigender. Dus als de linksback geen man heeft, heb ik ook liever Urby.
Quote:het is subjectief, maar ik vind het groot gelul. die urby heft het gister mogen laten zien op de linkshalf positie.Zie hierboven, het is natuurlijk erg lastig om in te vallen in zo'n wedstrijd.
Quote:En ik weet wel dat iedereen slecht was gisteren, maar Gio maakt én een fout tegen Bulgarije én een fout tegen Albanië, weliswaar geen directe fouten maar wel duidelijk aanwijsbare fouten, waar allebei goals uit vallen.
Quote:hij maakte gister helemaal geen fout. tegen bulgarije ook niet echt. het feit dat over rechts gescoord wordt wil niet zeggen dat het per definite een fout van de linkerverdediger is. tegen bulgarije was de fout van ooijer en sar veel groterGio maakt vaak de fout om een aanvaller dubbel te dekken en daarbij dan zijn eigen man te laten lopen. Dat ging zaterdag mis toen hij in mijn ogen de fatale blunder maakte en dat ging nu ook mis, al was het in mindere mate want het was gewoon best een goede aanval. Maar die man stond wel helemaal vrij en Gio stond een spits te dekken die eigenlijk al gedekt werd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello