17-10-2006, 08:27 PM
Devlin Wrote:Julio Cesar Soares, Espindola (11.95M)
Taffordeau, Grégory (9.25M)
McManus, Stephen (8.35M)
Fritz, Clemens (8.65M)
Alves, Bruno (8.75M)
Sas, Hasan (7.03M)
Dudu (7.75M)
Juninho, Pernambucano (14.25M)
Saha, Louis © (13.70M)
Villa, David (12.80M)
Oliveira, Ricardo (12.60M)
Hasan Sas niet tegen PSV
door onze Telesportredactie
istanbul - Galatasaray moet het woensdag in het Champions League-duel tegen PSV zonder de ervaren aanvaller Hasan Sas stellen. De 30-jarige Turkse international kampt met een hamstringblessure.
Eric Gerets oogt op de laatste training voor het duel tegen Galataseray zeer ontspannen.
Ondanks de druk die op Galatasaray-trainer Erik Gerets staat, oogde de oefenmeester dinsdag zeer ontspannen. ââ¬ÅAch, ik ben hier inmiddels aan gewend geraakt. Zelfs vorig jaar, toen we met het recordaantal van 83 punten landskampioen werden, waren er mensen die om mijn ontslag vroegen. Ik ben niet de enige, het geldt voor al mijn collegaââ¬â¢s in Turkijeââ¬Â, aldus Gerets.
Tijdens zijn bezoek aan PSV ââ¬â Roda JC afgelopen zondag, werd hij nog geconfronteerd met de sportieve problemen waarin hij zich bevindt. Voormalig PSV-voorzitter Harry van Raaij, met wie de Belgische trainer altijd een goede band had tijdens zijn PSV-tijd, had een snedig antwoord klaar toen Gerets aan Van Raaij vroeg of hij ook naar de wedstrijd kwam kijken. ââ¬ÅZit je daar dan nog?ââ¬Â aldus Van Raaij. Een antwoord wat Gerets met een smakelijke lach op de persconferentie navertelde.
Erik Gerets was duidelijk over het resultaat wat Galatasaray woensdag moet behalen. ââ¬ÅNa de resultaten in de eerste twee wedstrijden moeten wij per se winnen van PSV. Verlies of gelijkspel betekent uitschakeling voor ons. De druk is groot, we kunnen niet meer dan ons best doen. En daarbij; niemand kan van mij meer afpakken wat wij vorig jaar hebben gepresteerd. Kampioen worden met een recordaantal punten. Dat is iets waar ik, als ik tachtig jaar mag worden, met een goed glas rode wijn en een lekkere sigaar met veel plezier aan zal terugdenken."