23-01-2005, 01:05 PM
Door een transfer te doen (zie vorige pagina) voordat ik het geld van de speler die te koop staat binnen heb (loopt vanavond af, eerste bod van 1.2M is al binnen). Dacht dat daar wel rekening mee gehouden werd... niet dus... Dumb! Maar goed, eigen schuld. Deze week dus niet vaker meer dan 4x inloggen en het is in orde. Eigenlijk weinig aan het handje behalve dat ik niet meer frequent mag/kan inloggen.
Dus ik log iig 2x in nog: vanavond na de deadline om te zien hoeveel hij opgeleverd heeft en om mijn YP meteen online te plaatsen en woensdagavond. Maar ik probeer m wel gewoon zo lang mogelijk 'open' te houden
oh en btw:
23-01-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald en je ontvangt in totaal 44 910 ââ¬.
23-01-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 â⬠aan prijzengeld.
leuk
Dus ik log iig 2x in nog: vanavond na de deadline om te zien hoeveel hij opgeleverd heeft en om mijn YP meteen online te plaatsen en woensdagavond. Maar ik probeer m wel gewoon zo lang mogelijk 'open' te houden
oh en btw:
23-01-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald en je ontvangt in totaal 44 910 ââ¬.
23-01-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 â⬠aan prijzengeld.
leuk