23-10-2006, 09:46 AM
Ad Wim Wrote:En dan het legioen. Hun frustratie afreageren op Temmink, terwijl die echt een hele goede wedstrijd floot. Hij had misschien moeten staken, maar dan leg je wel veel macht bij het publiek. Ik vind dat hij het goed aanpakte. Maar zo triest dat het publiek een half uur 'hoerenjong' heeft geroepen. Reageer het alseblieft af op je bestuur, zoals gewoonlijk, en niet op een scheidsrechter die een goede wedstrijd fluit.
ik snap dat jij hem goed vindt fluiten als hij alles in het voordeel van ajakkes fluit, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je gelijk hebt.
ik vind het de beste van het gehele corps, maar gisteren vond ik hem slecht. ik zag in het stadion en ook bij de wedstrijden geen enkele reden om die 1-1 van boussaboun af te keuren. maar erger waren continu de kleine overtredingen van fainoid die hij telkens affloot, en die van ajakkes stelselmatig niet.
maar het verlies kwam net als gitter zegt door het zonder elk vertrouwen spelend fainoid. de eerste 10 minuten ging nog wel, maar gelijk bij de eerste corner volkomen onnodig op 0-1 komen en de ballon was doorgeprikt. daar hoefde ajakkes zich echt niet bovenmatig voor in te spannen.
die discussie over kwaliteit is ook zo lomp. het ligt niet aan het materiaal. het gaat gewoon om vertrouwen. en dat moet een coach geven. koeman faalt hopeloos als coach.