25-10-2006, 10:39 AM
D'r an met de lippe Wrote:Eén van de beste keepers van de eredivisie heeft zijn contract verlengt, Pieckenhagen blijft tot 2009 bij Heracles. Wat ben ik blij met dit nieuws, ten eerste heb ik weinig vertrouwen in Pasveer en ten tweede moeten wij trots zijn dat een keeper van het kaliber Pieckenhagen bij onze club speelt. Natuurlijk krijg ik negatieve reacties op dit bericht maar iedereen die Heracles vaak ziet voetballen weet dat Pieckenhagen niks onder doet voor keepers als Gomes, Boscher etc. Valt alleen minder op omdat hun een betere defensie voor zich hebben. Pieckenhagen houd Heracles hoogstpersoonlijk overeind in de eredivisie.
Beaam. Pieckenhagen is een klasse keeper. Hij heeft mij gecharmeerd met zijn spel, je ziet tegenwoordig overal keepers meerdere grove fouten maken maar Pieckenhagen zelden.
Ekslem Wrote:Ik schaal Gomes toch echt iets hoger in!
Die clown kon wel een broer zijn van Barthez......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]