25-10-2006, 03:36 PM
De tijd dat ik spelers neem op basis van of ik ze mag of niet is wel voorbij. Vroeger maakte ik teams zoals kooltje dit seizoen, met veel grote jongens, er vanuit gaande dat die wel boven zouden drijven. Daar ben ik nu vanaf gestapt. En ik weet nu altijd wel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Geno, mijn persoonlijke voorkeuren en TM-belangen te scheiden. Geno neem bijv. soms Nadal niet, omdat, als Nadal dan toch wint, hij ook wel blij is.
Ik wilde bijvoorbeeld deze week Safin niet nemen, omdat ik niet veel van hem verwachtte. En hij is toch mijn persoolijke favoriet.
Ik kijk serieus nooit naar de quotes, omdat die meestal precies hetzelfde zijn als mijn eigen gedachten. En als ze dan toch anders zijn, zitten de wedburo's er vaker naast dan ik. Een goed voorbeeld is Clement. In mijn ogen was hij gewoon echt duidelijk de favoriet.
Ik wilde bijvoorbeeld deze week Safin niet nemen, omdat ik niet veel van hem verwachtte. En hij is toch mijn persoolijke favoriet.
Ik kijk serieus nooit naar de quotes, omdat die meestal precies hetzelfde zijn als mijn eigen gedachten. En als ze dan toch anders zijn, zitten de wedburo's er vaker naast dan ik. Een goed voorbeeld is Clement. In mijn ogen was hij gewoon echt duidelijk de favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello