26-10-2006, 02:15 PM
gittermaster Wrote:Yildirim wil niet meer uitkomen voor Oranje
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 25 oktober om 11:15
Het zal voor Ugur Yildirim blijven voor één optreden in het Nederlands elftal. De buitenspeler van SC Heerenveen stond voor de keuze om voor het Turkse team of Oranje uit te komen. Destijds koos hij voor het Nederlands elftal, maar inmiddels heeft hij besloten niet meer uit te komen voor Oranje.
''Het was leuk om mee te maken, maar dat hoofdstuk ligt achter me. Het is klaar, Oranje is geweest. Ik ben niet anti-Van Basten, maar na mijn debuut heb ik niets meer van hem vernomen. Dat is me erg tegen gevallen," aldus Yildirim in de nieuwe versie van VI.
Of hij spijt heeft met zijn keuze voor Oranje? ''Dat niet, maar ik kreeg na verloop van tijd wel door dat ik beter voor Turkije had kunnen kiezen. Wat mij betreft is de weg vrij naar het Turkse elftal. Ik heb daarover ook al contact gehad met de bondscoach van Turkije. Als hij me uitnodigt, sta ik daarvoor open."
hahahahahahahahha, wil hij nu ook de bommel/nistelrooij gaan uithangen...
zo gek vind ik het niet. hij is destijds van alle kanten aangemoedigd om voor nederland te gaan spelen (iig door de haan, maar ik dacht ook marco zelf), als ie dat dan doet vind ik het idd vreemd dat hij in een mindere periode helemaal niks te horen krijgt. ik vind het sowieso vreemd dat het normaal is dat spelers die niet meer in de selectie zitten niet standaard iets te horen krijgen van de coach.
Beste Onderschrift 2006-'07