01-11-2006, 12:41 AM
kratovsk Wrote:Ik weet niet hoe vaak ik nog moet zeggen dat ik de prestatie op zich wel knap vind, maar niet de manier waarop. En wees eerlijk, in deze poule moest PSV ook wel door. Het is alleen leuk dat ze zo vroeg al geplaatst zijn.Ad Wim Wrote:Ja ga lekker zeuren joh, gewoon een prima prestatie weer van PSV waar ze in Amsterdam alleen maar van kunnen dromen. Galatasaray is echt geen niveautje Sparta of Feyenoord die je zo even wegspeelt.Ricochan Wrote:Nee, maar zo'n slappe eerste helft spelen als het er echt om gaat tegen een mindere club en ook nog eens nauwelijks een kans creëeren tegen 10 man, daar kan je toch niet tevreden mee zijn?!Ad Wim Wrote:Pfff, het is weer niet flitsend wat ze laten zien, maar zoals altijd zijn ze in Eindhoven al snel tevreden als er resultaat gehaald wordt. En dat ziet er goed uit, 1-0 Simons.
Dat zijn ze bij 99% van alle clubs, tevreden als er een goed resultaat behaald wordt.
En dit is champions league, geen mickey mouse competitie.
PSV is weliswaar een topclub, maar leggen de lat altijd zo laag. Het is al zo snel goed in Eindhoven. Het resultaat komt eerst en het mooie voetbal is leuk meegenomen. Het kan misschien liggen aan het feit dat ik uit Amsterdam kom, maar ik vind dat PSV de lat weleens hoger mag leggen met zo'n selectie en wat flitsender moet gaan spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello